preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani

Login

eTwinning škola

Erasmus+

Prijevoz učenika

 

Himna naše škole

eTwinning
Dan sigurnijeg interneta - Safer Internet Day
Ivona Šakić / datum: 19. 2. 2020. 10:16

U našoj školi smo organizirali fizičko događanje povodom obilježavanja Dana sigurnijeg interneta. Učenici osmih razreda su sudjelovali u prigodnom programu u okviru kojega su se natjecali ekipno u kvizu znanja iz područja račuanlne sigurnosti. Pobijedili su učenici 8.b razreda. Pobjednici, a i svi sudionici dobili su "slatke nagrade". Ostali razredni odjeli su na satu informatike na različite načine i kroz različite aktivnosti obilježili Dan sigurnijeg interneta.

Ovaj događaj je ujedno i dio eTwinning projekta Stem Days.


[OPŠIRNIJE]



Projekt STEM days i (Ne)obnovljivi izvori energije
Ivona Šakić / datum: 5. 2. 2020. 10:28

Učiteljica Ivana Klišanin je uključena u projekt  STEM days i (Ne)obnovljivi izvori energije

Objavljeno na etwinng portalu ove godine:

http://www.os-jkozarca-lipovljani.skole.hr/?news_id=3406#mod_news

Primary school Josipa Kozarca
7. January (Thursday) we dedicated our day to Nikola Tesla.

 Nikola Tesla was an engineer and scientist known for designing the alternating-current (AC) electric system, which is the predominant electrical system used across the world today. He also created the "Tesla coil," which is still used in radio technology.
Tesla was born in Smiljan, Croatia, on July 10, 1856.
Tesla died on January 7, 1943, at the age of 86 in New York City, where he had lived for nearly 60 years. 


[OPŠIRNIJE]



Projekt Kreativni čitatelji /Creative readers
Ivona Šakić / datum: 3. 2. 2020. 14:09

Naša škola otvorila je na Etwinning platformi projekt Kreativni čitatelji /Creative readers koji će trajati 24 mjeseca. Cilj projekta je  razvijanje čitalačke pismenosti i poticanje učenika na aktivno i kritičko čitanje.  Taj cilj realizirat će se kroz tri specifična cilja, a to su: razvijanje vještina potrebnih za čitanje i uporabu informacija u svakodnevnom životu, razvijanje motivacije za prakticiranje tih vještina te razvijanje pozitivnih stavova prema knjizi i čitanju općenito. Kroz metodičku razradu kreativnog pristupa radu s književnim djelima (povezivanje različitih vrsta umjetnosti) i korištenje inovativnijih i integriranih pristupa (međupredmetna i međurazredna integracija) u nastavnom procesu, usavršit će se nastavnički pristup radu i kompetencije te osigurati kvalitetnija i poticajnija nastava. Također,  ciljevi projekta uključuju  izradu brošure koja će sadržavati inovativne i kreativne primjere pristupa obradi književnih djela te izradu video zapisa s primjerima izvedbi nastavnih sati, koji će poslužiti ostvarivanju i naših dugoročnih ciljeva. Želimo doprijeti do onih učenika koji ne čitaju, identificirati ih te razviti navike i interes za čitanjem. U skladu s postavljenim ciljevima i prioritetima odabrali smo škole partnere iz Češke, Grčke, Latvije i Makedonije kako bismo razmijenili iskustva dobre prakse, ali i omogućili diseminaciju najboljih praksi i rješenja u nekoliko zemalja istovremeno te sagledavali problem smanjenog interesa za čitanjem sa šireg stajališa, a ne samo sa stajališta svoje zemlje. Na prvoj mobilnosti odradili smo integrirane nastavne dane (lektira bez okvira, sajam knjige, učenička promidžba odabranih knjiga…), međupredmetne i međurazredne korelacije, sudjelovali na nastavi jezika nacionalnih manjina, kreativnim aktivnostima obrade književnog djela koje uključuju i ostale umjetnosti (izrada stripa, filma, slikovnice, radio igre, dramatizacije), aktivnostima prilagođenim darovitim i učenicima s posebnim potrebama te na radionicama izvannastavnih aktivnosti. (Sanja Pavić)


[OPŠIRNIJE]



Dramsko scensko stvaralaštvo - događaj
Ivona Šakić / datum: 3. 2. 2020. 14:06

U sklopu projekta Književnik mog zavičaja organizirali smo u našoj školi 31.01.2020. događaj Dramsko scensko stvaralaštvo. Događaj smo proveli kroz školsku smotru Lidrano koju smo posvetili Josipu Kozarcu, književniku po kojem naša škola nosi ime. Na smotri su se predstavili učenici od 2. do 8. razeda. Učenici matične škole predstavili su se u pojedinačnim nastupima kroz kazivanje poezije i monologe. Učenici PŠ Piljenice pokazali su svoje stvaralaštvo u dramsko scenskoj igri. Stručno povjerenstvo odabralo je najbolje ostvaraje za općinsko/gradsku smotru. (Tatjana Dlouhi)


[OPŠIRNIJE]



Projekt „Zajedno u različitosti“
Ivona Šakić / datum: 5. 2. 2020. 12:03

Od 1. rujna 2017.g. naša škola provodi projekt „Zajedno u različitosti“ kao nositelj istoga, a u partnerstvu s školama iz Bugarske, Poljske i Rumunjske. Projekt je financiran od strane Europske unije u okviru Erasmus + programa. Glavni cilj projekta je izrada plana i programa rada po modelu C njegovanja jezika i kulture nacionalnih manjina koji će se provoditi na razini škole i osmišljavanje prijedloga priručnika za nastavnike te udžbenika za učenike što će se nastaviti i nakon formalnoga završetka projekta (usavršavanje postojećih planova i programa, odnosno priručnika i udžbenika ovisno o potrebama svake škole). Cilj partnerstava s drugim školama je poticanje novih i inovativnih praksi, promicanje suradnje, suradničkog učenja i razmjena iskustava te razmjena stečenih  znanja i vještina kroz susrete, skype sastanke i radionice. Tijekom provedbe projekta učitelji i učenici su imali priliku upoznati se s novim mjestima, znamenitostima, kulturama, običajima, gastronomijom, i što je najvažnije načinom rada. Kako je jedan od važnijih  ciljeva projekta bila razmjena iskustava i primjera dobre prakse, učenici i učitelji su puno naučili od svojih kolega iz partnerskih škola. Učenici su sudjelovali na satovima različitih nastavnih predmeta kao i mnogobrojnim radionicama i aktivnostima. Učitelji su razmjenjivali iskustva u smislu održavanja nastavnih satova, primjene različitih metoda, oblika i načina rada, kao i novih tehnologija koje su sve prisutnije u sustavu odgoja i obrazovanja. Iskustvo koje smo stekli provedbom projekta „Zajedno u različitosti“  obogatilo nas je sve u profesionalnom, ali i privatnom smislu te smo razvili jače međusobne odnose. Službeni završetak projekta je 31. prosinca 2019. godine. (Sanja Martić)


[OPŠIRNIJE]



Projekt STEM Days
Ivona Šakić / datum: 3. 2. 2020. 14:11

STEM Days je eTwinninng projekt koji ima za cilj obilježiti STEM dane tijekom školske godine različitim aktivnostima i događanjima. Učiteljice naše škole Ivana Klišanin i Ivona Šakić su se uključile u taj projekt, te će s učenicima provoditi različite radionice i aktivnosti s ciljem obilježavanja određenih dana u godini, a ujedno i popularizirati STEM aktivnosti.


[OPŠIRNIJE]



Projekt Our autumn story / Naša jesenska priča
Ivona Šakić / datum: 3. 2. 2020. 14:02

U projektu Our autumn story / Naša jesenska priča sudjelovali su učenici 1. i 4. PŠ Piljenice i učiteljica Tatjana Dlouhi.

Projekt je počeo prvim danom jeseni te je okupio 31 učitelja iz raznih država. Mnoštvo učenika od 1. do 8. razreda, uz temu godišnjeg doba jeseni upoznavali su  jesenske promjene u neposrednoj okolini u svome mjestu te utjecaj jesenskih promjena na život ljudi, biljaka i životinja. Proučavali smo život svoga mjesta u jesenskim mjesecima te smo prigodno obilježili sve važne nadnevke poput Dana kruha, Međunarodnog dana tolerancije, Svjetskog dana zaštite životinja,  Dana jabuka, Blagdana Svih svetih, Dana sjećanja na Vukovar, Svetog Nikole, adventskog sajma   i  završne božićne priredbe. Na poseban način obilježili smo prvi dan jeseni koji je ujedno bio početak projekta. U suradnji s ravnateljicom naše škole sudjelovali smo u berbi kukuruza. Učenici su  upoznali ručno branje kukuruza, pjesme koje su se pjevale pri branju, zabavili su se perušanjenjem i stavljanjem brkova od komušine. Berba kukuruza je snimana a scene će se prikazati u filmu 250 godina naše škole. Kroz ovaj projekt nastali su brojni likovni i literarni uradci učenika. Posebno smo ponosni što smo povodom Međunarodnog dana tolerancije nagrađeni za naš video uradak Čovjek uzrok i rješenje problema u kategoriji društeno angažiranog rada od strane Foruma za slobodu odgoja. Školska knjiga nagradila nas je  knjigama Trnoružica  i Svijet kukaca  za sudjelovanju u Adventskom kalendaru.

Tijekom jesenskih mjeseci zabavili smo se integrirajući eTwinningov projekt i njegove aktivnosti u naš plan i program i razredni kurikulum.

Posljednji dan jeseni i završetak projekta obilježili smo postavljanjem hranilica za ptičice u blizini škole kako bismo ih nahranili prije zime. (Tatjana Dlouhi)


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju