Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani

Mali novinari

Maturalac

Autor: Dora Bem, 2. 10. 2014.

Antonio i Dora nam svojim tekstovima opisuju kako im je bilo na maturalcu. Pročitajmo zajedno…

5. rujna 2014. godine mi, osmaši naše škole,  krenuli smo na dugo očekivani maturalac u Zaostrog. Na putu do mora zastali smo u Zagrebu gdje su nam se pridružili osmaši iz OŠ Horvati.

U autobusu je bila vesela atmosfera, željno smo iščekivali dolazak na odredište. Putem smo stali u Splitu gdje smo razgledali povijesne znamenitosti, a najviše od svega dojmila nam se Dioklecijanova palača.

Po dolasku  u hotel išli smo na večeru te na ples u noćni klub za mlade. U subotu ujutro imali smo tjelovježbu koja nas je dobro razbudila pa nam je i doručak bio odmah ukusniji. Jedva smo dočekali odlazak na plažu. Nakon ručka išli smo u razgledanje Makarske. Dan smo upotpunili večernjim plesom.

Nedjeljno dopodne proveli smo u razrednim sportskim natjecanjima. Bilo je toliko uzbudljivo da su i natjecatelji  i navijači ostavili srce na terenu. Naša posljednja večer u Zaostrogu ostat će nam svima u prelijepom sjećanju.

Ponedjeljak, dan našeg odlaska, jako je brzo došao. Nakon dopodnevnog kupanja i druženja na plaži, došao je trenutak povratka. Na putu kući posjetili smo Klis, vidjeli klišku tvrđavu  te uživali u streličarstvu.  Nastavili smo put Zagreba gdje smo se rastali s novim prijateljima i dočekali povratak u svoje Lipovljane. Roditelji su nas dočekali s velikom radošću.

Svima nam je bilo žao što je predivno putovanje završilo, ali isto tako svi znamo da će nam ono zauvijek ostati u sjećanju, te da će to još dugo biti naša posebna  tema u školskim klupama.

Antonio Čavlović

Maturalac u Zaostrog smo započeli sastankom pred školom 5. rujna u 7 sati. Svi su nestrpljivo čekali ulazak u autobus i polazak. Krenuli smo prema Splitu. Obišli smo splitsku rivu i Dioklecijanovu palaču. Nakon toga smo u popodnevnim satima krenuli prema Makarskoj.

I napokon, nakon duge vožnje, stigli smo na odredište. Pred ulazom su nas dočekali animatori. Zatim smo se upoznali i raspakirali. Otišli smo na večeru, a onda smo se počeli spremati za disco. Bilo nam je odlično.

Drugi dan smo se morali rano ustati, već u 8 i 15 nas je čekala tjelovježba. Doručkovali smo i otišli na kupanje. Poslije kupanja smo išli na ručak te na kratko odmaranje. U popodnevnim satima smo obišli muzej školjaka i samostalo razgledavali grad. Po povratku u hostel smo uživali u kupanju, igrama u moru, plovidbi kajakom i drugim sportskim aktivnostima. Slijedila je večera i ples u discu. Glazbu za ples smo mogli sami odabirati. No, za ples nisu bili baš svi raspoloženi.

Čekalo nas je rano ustajanje, doručak i kupanje. Plovili smo Neretvom, to je bio prekrasan doživljaj. Kratko smo zastali u Opuzenu. Po povratku u hostel smo išli na kupanje, zatim večera i disco. Našu posljednju večer  smo upotpunili prisjećanjem što smo sve zajdno radili, kao smo se zbližili i uživali.

Ujutro smo obišli samostan, kratko se okupali  te spremili stvari za povratak. Na povratku smo obišli tvrđavu Klis.

U autobusu nam zabave nije nedostajalo. Bili smo tužni što se rastajemo i što je ovo naše putovanje završilo. Roditelji su nas s oduševljenjem dočekali u kasnim večernjim satima.

A sutra nas je čekala nova avantura u novoj školskoj godini.

Dora Bem

Istražujući raSTEMo

Local Development and Poverty Reduction

iTransparentnost
eTwinning škola

Erasmus+

Himna naše škole

Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani / A. Šenoe 1, HR-44322 Lipovljani / os-jkozarca-lipovljani.skole.hr / ured@os-jkozarca-lipovljani.skole.hr