Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani

Mali novinari

Osmi razredi na maturalcu...

Autor: Klara Ćosić, 5. 6. 2014.

Kako je bilo na maturalcu?

U petak, 23. svibnja u 7:30 ujutro krenuli smo putem Zaostroga. Uz umjerenu vožnju sa stankama stigli smo do Šibenika gdje smo posjetili Sokolarski centar.

Nakon toga krenuli smo prema hostelu gdje smo stigli u popodnevnim satima. Zaputili smo s u sobe, malo odmorili i istu večer smo imali zabavu dobrodošlice. Sutradan nakon doručka imali smo vrijeme koje smo proveli baveći se raznim aktivnostima poput vožnje bicikla, streljanja, igranje nogometa…

Zatim smo ručali i posjetili glavni trg Makarske i rivu. Nakon Makarske došlo je vrijeme za kupanje. Vozili smo se u kanuima, plivali, šetali plažom. Nakon kupanja smo imali zabavu. Svaka je večer imala temu, a te večeri je bio izbor za kralja i kraljicu. Sljedeći dan smo posjetili dolinu Neretve i vozili smo se u lađama. Povratkom u hostel stali smo vidjeti Baćinska jezera. Te večeri smo imali oproštajnu zabavu. Iz šale cure su se obukle u dečke, a dečki u cure te smo imali kviz o cjelokupnom maturalcu.

Večer je bila lijepa, ali i tužna. Završili smo je zajedničkom pjesmom i plesom sa razrednicama. U ponedjeljak smo kući krenuli oko 10 ujutro. Na putu kući smo posjetili Split. Ovo putovanje je svima bilo predivno te smo se vratili kući s puno zajedničkih uspomena.

Ema Čop i Antonija Vincent, 8.a

Istražujući raSTEMo

Local Development and Poverty Reduction

iTransparentnost
eTwinning škola

Erasmus+

Himna naše škole

Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani / A. Šenoe 1, HR-44322 Lipovljani / os-jkozarca-lipovljani.skole.hr / ured@os-jkozarca-lipovljani.skole.hr