Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani

Maturalac

Autor: Ivona Šakić, 2. 10. 2014.

Antonio i Dora nam svojim tekstovima opisuju kako im je bilo na maturalcu. Pročitajmo zajedno…

5. rujna 2014. godine mi, osmaši naše škole,  krenuli smo na dugo očekivani maturalac u Zaostrog. Na putu do mora zastali smo u Zagrebu gdje su nam se pridružili osmaši iz OŠ Horvati.

U autobusu je bila vesela atmosfera, željno smo iščekivali dolazak na odredište. Putem smo stali u Splitu gdje smo razgledali povijesne znamenitosti, a najviše od svega dojmila nam se Dioklecijanova palača.

Po dolasku  u hotel išli smo na večeru te na ples u noćni klub za mlade. U subotu ujutro imali smo tjelovježbu koja nas je dobro razbudila pa nam je i doručak bio odmah ukusniji. Jedva smo dočekali odlazak na plažu. Nakon ručka išli smo u razgledanje Makarske. Dan smo upotpunili večernjim plesom.

Nedjeljno dopodne proveli smo u razrednim sportskim natjecanjima. Bilo je toliko uzbudljivo da su i natjecatelji  i navijači ostavili srce na terenu. Naša posljednja večer u Zaostrogu ostat će nam svima u prelijepom sjećanju.

Ponedjeljak, dan našeg odlaska, jako je brzo došao. Nakon dopodnevnog kupanja i druženja na plaži, došao je trenutak povratka. Na putu kući posjetili smo Klis, vidjeli klišku tvrđavu  te uživali u streličarstvu.  Nastavili smo put Zagreba gdje smo se rastali s novim prijateljima i dočekali povratak u svoje Lipovljane. Roditelji su nas dočekali s velikom radošću.

Svima nam je bilo žao što je predivno putovanje završilo, ali isto tako svi znamo da će nam ono zauvijek ostati u sjećanju, te da će to još dugo biti naša posebna  tema u školskim klupama.

Antonio Čavlović

Maturalac u Zaostrog smo započeli sastankom pred školom 5. rujna u 7 sati. Svi su nestrpljivo čekali ulazak u autobus i polazak. Krenuli smo prema Splitu. Obišli smo splitsku rivu i Dioklecijanovu palaču. Nakon toga smo u popodnevnim satima krenuli prema Makarskoj.

I napokon, nakon duge vožnje, stigli smo na odredište. Pred ulazom su nas dočekali animatori. Zatim smo se upoznali i raspakirali. Otišli smo na večeru, a onda smo se počeli spremati za disco. Bilo nam je odlično.

Drugi dan smo se morali rano ustati, već u 8 i 15 nas je čekala tjelovježba. Doručkovali smo i otišli na kupanje. Poslije kupanja smo išli na ručak te na kratko odmaranje. U popodnevnim satima smo obišli muzej školjaka i samostalo razgledavali grad. Po povratku u hostel smo uživali u kupanju, igrama u moru, plovidbi kajakom i drugim sportskim aktivnostima. Slijedila je večera i ples u discu. Glazbu za ples smo mogli sami odabirati. No, za ples nisu bili baš svi raspoloženi.

Čekalo nas je rano ustajanje, doručak i kupanje. Plovili smo Neretvom, to je bio prekrasan doživljaj. Kratko smo zastali u Opuzenu. Po povratku u hostel smo išli na kupanje, zatim večera i disco. Našu posljednju večer  smo upotpunili prisjećanjem što smo sve zajdno radili, kao smo se zbližili i uživali.

Ujutro smo obišli samostan, kratko se okupali  te spremili stvari za povratak. Na povratku smo obišli tvrđavu Klis.

U autobusu nam zabave nije nedostajalo. Bili smo tužni što se rastajemo i što je ovo naše putovanje završilo. Roditelji su nas s oduševljenjem dočekali u kasnim večernjim satima.

A sutra nas je čekala nova avantura u novoj školskoj godini.

Dora Bem

Obavijest o nastavi!

Poštovani učenici i roditelji,

u ponedjeljak, 26.2.2024. nema redovite nastave u matičnoj školi zbog kvara na strujnom dovodnom vodu.

Sutra, 27.2.2024. nastava će se odvijati prema redovnom rasporedu. Nadamo se da će se tijekom današnjeg dana riješiti problem, ali ukoliko ne bude molim da se učenici slojevito i toplije obuku.

Hvala na razumijevanju!

Mirjana Faltis, ravnateljica

Istražujući raSTEMo

Local Development and Poverty Reduction

iTransparentnost
eTwinning škola

Erasmus+

Himna naše škole

Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani / A. Šenoe 1, HR-44322 Lipovljani / os-jkozarca-lipovljani.skole.hr / ured@os-jkozarca-lipovljani.skole.hr